- Knud K.Søndergård
Thunderbird er stoppet med at hente mails fra vores gmail.co
Jeg har for nylig installeret thunderbird på min pc fordi jeg har problemer med outlook i windows 10.
Jeg har en gmail.com: knudesther@gmail.com
Efter at have hentet og sat thunderbird op kunne jeg ikke hente mails til indbakken. Jeg ændrede så min status på gmail kontoen til at modtage meddelelser fra "mindre sikre apps" - Så strømmede det ind med mails, og alt så ud til at fungere. Det stoppede brat igen d. 4. oktober. Siden har jeg ikke modtaget noget i thunderbird.
Thunderbird kan ikke komme i kontakt med gmail.com. Jeg får beskeden at "kontakttiden er udløbet"
Jeg har kontrolleret opsætning i ind og udserver. De står med de rigtige porte og med gmail standard opsætning.
Jeg modtager og sender lige nu mails direkte på Gmail siden.
Fra min bærbar computer, der også kører windows 10, har jeg imgen problemer.
Er der nogen der har et godt bud.
venlig hilsen
Knud Søndergård. - knudesther@gmail.com
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; MAPBJS; rv:11.0) like Gecko
Jeg har en gmail.com: knudesther@gmail.com
Efter at have hentet og sat thunderbird op kunne jeg ikke hente mails til indbakken. Jeg ændrede så min status på gmail kontoen til at modtage meddelelser fra "mindre sikre apps" - Så strømmede det ind med mails, og alt så ud til at fungere. Det stoppede brat igen d. 4. oktober. Siden har jeg ikke modtaget noget i thunderbird.
Thunderbird kan ikke komme i kontakt med gmail.com. Jeg får beskeden at "kontakttiden er udløbet"
Jeg har kontrolleret opsætning i ind og udserver. De står med de rigtige porte og med gmail standard opsætning.
Jeg modtager og sender lige nu mails direkte på Gmail siden.
Fra min bærbar computer, der også kører windows 10, har jeg imgen problemer.
Er der nogen der har et godt bud.
venlig hilsen
Knud Søndergård. - knudesther@gmail.com
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; MAPBJS; rv:11.0) like Gecko