Thunderbird & Lightning » mails i indbakken vises kun for 14 dage

Tachau

mails i indbakken vises kun for 14 dage

Indlægaf Tachau » ons 20. dec 2017 15:59

I min indbakke, kan jeg kun se mails der er modtaget de sidste 14 dage

hvad er det for en indstilling jeg skal rette for at kunne se alt indgående, som ikke er slettet ?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: mails i indbakken vises kun for 14 dage

Indlægaf Jørgen Rasmussen » ons 20. dec 2017 19:35

Åbn menuen Funktioner (Alt+U) og klik på Kontoindstillinger.
Find den pågældende konto i vinduets venstre side.
Hvis der er tale om en IMAP-konto, skal du klikke på 'Synkronisering & lager'. Til højre i vinduet finder du indstillinger for sletning af ældre meddelelser.

Hvis der er tale om en POP-konto, skal du klikke på 'Diskplads'. Til højre i vinduet finder du indstillinger for sletning af ældre meddelelser.

Udover indstillingerne, der gælder for kontoen, er der indstillinger, der gælder for en mappe. Højreklik på Indbakken og vælg 'Egenskaber'. Klik på fanen 'Retningslinjer for opbevaring', og kontrollér indstillingerne. Her kan du vælge, om du vil bruge kontoindstillingerne eller lave indstillinger, der gælder for den pågældende mappe.

Hvis der er tale om en IMAP-konto, kan der også være indstillinger på mailserveren, der fx sletter meddelelser, der er ældre end 14 dage. Log ind på mailserveren med din browser og kontrollér indstillingerne dér.
Hilsen Jørgen