af Jørgen Rasmussen » man 8. jan 2018 00:26
Jeg tror, at en eller flere filer er blevet beskadiget. Hvis du sletter filerne, vil Thunderbird generere nogle nye filer, som var programmet lige blevet installeret.
Sletningen vil fjerne alle dine gemte adgangskoder. Hvis du har flere mailkonti, så åbn vinduen med gemte adgangskoder, klik på knappen 'Vis adgangskoder', og skriv adgangskoderne ned (hvis de er der).
Sletning af filer:
Klik på menuknappen, peg på 'Hjælp', og klik så på 'Teknisk information' i menuen, der vises.
Klik på knappen 'Åbn mappe' i afsnittet Programinfo. Afslut Thunderbird.
Slet følgende filer i mappen, du lige åbnede: cert8.db, key3.db, logins.json og signons.sqlite (hvis den findes).
Start Thunderbird. Du vil blive bedt om at indtaste adgangskoder, første gang du henter og sender mail.
Hilsen Jørgen