- Knitter
- Indlæg: 53
- Tilmeldt: lør 2. feb 2008 16:00
- Geografisk sted: Holstebro
Hvad sker der med mine mailkonti?
Jeg troede, jeg havde nogenlunde tjek på mailkonti, men dette fænomen kan jeg ikke greje.
Jeg bruger Mailwasher, hvor jeg sorterer mine mails ved at markere spam til sletning, vasker mails, og de mails, der er tilbage henter jeg ned til Thunderbird. Når jeg har hentet dem, så plejer de at forsvinde fra Mailwasher, men det har de ikke gjort siden d.27/12-17.
Så har jeg slettet dem på serveren via Mailwasher, men samtidig forsvandt de fra Thunderbird.
Jeg loggede ind på serveren for at prøve at få dem tilbage igen, men jeg fandt dem ikke.
Så prøvede jeg at restore dem fra Mailwasher papirkurv, og dér fandt jeg dem, men jeg blev nødt til at forwarde dem til min egen adresse for at få dem tilbage.
Hvad er det, der foregår?
Mon det har noget at gøre med Spamcops svar hver gang jeg har rapporteret spam de sidste par måneder:
Parsing header:
0: Received: from mx2.pub.mailpod3-cph3.one.com ([10.27.26.12]) by mailstorage41.cst.mailpod3-cph3.one.com (Dovecot) with LMTP id 3wiYKMSXV1oSjwEAuiY/Ew for <x>; Thu, 11 Jan 2018 17:04:55 +0000
Internal handoff or trivial forgery
1: Received: from ham.sacmail.com (unknown [221.193.214.166]) by mx2.pub.mailpod3-cph3.one.com (Halon) with ESMTP id 86ee579a-f6f1-11e7-a9d1-ec0d9a6ed98e; Thu, 11 Jan 2018 17:04:53 +0000 (UTC)
No unique hostname found for source: 221.193.214.166
Possible forgery. Supposed receiving system not associated with any of your mailhosts
Will not trust this Received line.
Mailhost configuration problem, identified internal IP as source
Mailhost:
Please correct this situation - register every email address where you receive spam
No source IP address found, cannot proceed.
Add/edit your mailhost configuration
Nothing to do.
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0
Jeg bruger Mailwasher, hvor jeg sorterer mine mails ved at markere spam til sletning, vasker mails, og de mails, der er tilbage henter jeg ned til Thunderbird. Når jeg har hentet dem, så plejer de at forsvinde fra Mailwasher, men det har de ikke gjort siden d.27/12-17.
Så har jeg slettet dem på serveren via Mailwasher, men samtidig forsvandt de fra Thunderbird.
Jeg loggede ind på serveren for at prøve at få dem tilbage igen, men jeg fandt dem ikke.
Så prøvede jeg at restore dem fra Mailwasher papirkurv, og dér fandt jeg dem, men jeg blev nødt til at forwarde dem til min egen adresse for at få dem tilbage.
Hvad er det, der foregår?
Mon det har noget at gøre med Spamcops svar hver gang jeg har rapporteret spam de sidste par måneder:
Parsing header:
0: Received: from mx2.pub.mailpod3-cph3.one.com ([10.27.26.12]) by mailstorage41.cst.mailpod3-cph3.one.com (Dovecot) with LMTP id 3wiYKMSXV1oSjwEAuiY/Ew for <x>; Thu, 11 Jan 2018 17:04:55 +0000
Internal handoff or trivial forgery
1: Received: from ham.sacmail.com (unknown [221.193.214.166]) by mx2.pub.mailpod3-cph3.one.com (Halon) with ESMTP id 86ee579a-f6f1-11e7-a9d1-ec0d9a6ed98e; Thu, 11 Jan 2018 17:04:53 +0000 (UTC)
No unique hostname found for source: 221.193.214.166
Possible forgery. Supposed receiving system not associated with any of your mailhosts
Will not trust this Received line.
Mailhost configuration problem, identified internal IP as source
Mailhost:
Please correct this situation - register every email address where you receive spam
No source IP address found, cannot proceed.
Add/edit your mailhost configuration
Nothing to do.
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0