Side 1 af 1
Kalender

:
fre 25. maj 2018 11:55
af Lene og Rud
Vi har installeret Mozilla Thunderbird mail. Desværre kom vi efterfølgende til at slette Lightning med kalenderfunktionen.
Hvordan geninstallerer vi den, så vi igen får en kalenderfunktion?
Med venlig hilsen
Lene og Rud
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.140 Safari/537.36 Edge/17.17134
Re: Kalender

:
fre 25. maj 2018 12:12
af Jørgen Rasmussen
Hej Lene og Rud
Klik på menuknappen og klik så på Tilføjelser. Klik på Udvidelser til venstre i vinduet. Skriv Lightning i søgefeltet oppe til højre i vinduet, og tryk på Enter-tasten. Find udvidelsen Lightning blandt søgeresultaterne, og klik på Installer.
Re: Kalender

:
lør 2. jun 2018 07:23
af Uglemor
... kom til at slette Ligthening. Det lyder godt, jeg kan ikke fordrage den kalenderfunktion.
Virkede resten? Hvordan gjorde I?
På forhånd tak.
Re: Kalender

:
lør 2. jun 2018 07:27
af Uglemor
Uglemor skrev: ... kom til at slette Ligthening. Det lyder godt, jeg kan ikke fordrage den kalenderfunktion.
Virkede resten? Hvordan gjorde I?
På forhånd tak.
Glem det, svaret på jeres spørgsmål besvarede også mit. Den er væk, og jeg kommer aldrig mere til at rode rundt på irriterende blade i stedet for at minimere/ tilpasse/maksimere Thunderbird.
MANGE TAK!