Thunderbird & Lightning » mai blokere

bent hansen

mai blokere

Indlægaf bent hansen » fre 6. jul 2018 16:17

jeg fik en mailden 3. juli fra enperson jeg havde skrevt med et par dage menden 3. begyndte svarmailen at blive vedmed at komme ind og det var den eneste der kom ind, og siden er mine mail ikke koet i i boksen. jeg får dem på mailandre steder så det er thunderbird der er blevet blokeret.
etr et par dage kan jeg ikke finde fejlen og rette den
kan nogen hjælpe, hvor skaljeg ind
bent hansen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36 Edge/16.16299

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: mai blokere

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 6. jul 2018 16:22

Hej Bent

Det kan være din firewall, der blokerer Thunderbird. Prøv at åbne indstillingerne i din firewall. Fjern Thunderbird fra din firewalls liste med betroede eller kendte programmer, og føj så Thunderbird til listen manuelt (eller når du bliver spurgt, om du vil lade Thunderbird få adgang til internettet).
Mvh. Kim

bent hansen

Indlægaf bent hansen » fre 6. jul 2018 16:37

nej det kan ikke være det for det er både på min kontor pc og en bærbar jeg sidder med nu den ikke virker
det er den samme mail der kommer ind når jeg beder om nye mail så kommer den ind fra samme dato og samme klokkeslet altså 3.7 kl. 13.05 og jeg harproøvet at sætte mailen i filter men den bliver vedmed at komme nd og blokere for nye mail
venlig hilsen bent hansen og iøvrigt tak for support

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 6. jul 2018 16:51

Har du adgang til webmail? I så fald, prøv at logge ind på webmail og slet så mailen der.

OBS! Hvis det er en mail, du skal bruge, så sørg for at have en lokal kopi - du kan fx kopiere den over i Lokale mapper i Thunderbird.
Mvh. Kim