Thunderbird & Lightning » thunderbird

henning olesen

thunderbird

Indlægaf henning olesen » tors 18. okt 2018 20:50

hej, hvad er det lige der sker med Thunderbird?, jeg får ofte problemer med mails,Thunderbird svarer ikke,venter på dit og dat, og kan så sidde og vente vente og vente. Synes også at være blever oplyst af man har fået amerikansk ejer, mit mailprogram er pludseligt ændret fra dansk til engelsk men ikke på mine to bærbare,en hjemme og en i sommerhus.
mvh
henning olesen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2486.0 Safari/537.36 Edge/13.10586

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 18. okt 2018 22:31

Hej Henning

Når Thunderbird skifter sprog, så skyldes det, at du har et sikkerhedsprogram, der opdaterer Thunderbird i stedet for, at du bruger Thunderbirds egen opdateringsfunktion. Det er ikke altid sikkerhedsprogrammerne kan finde ud af at opdatere til det rigtige sprog. Læs mere om problemet og om løsningen her:
https://support.mozilla.org/da/kb/firef ... fter-sprog

Det er lidt sværere at sige, hvad der er problemet, når du må vente uden at have flere oplysninger. Det kan også være et sikkerhedsprogram, der driller der, men det kan fx også være en ustabil internetforbindelse eller problemer på mailserveren.
Mvh. Kim