Thunderbird & Lightning » udseende og tilføjelser til den nye Thunderbird

boldt

udseende og tilføjelser til den nye Thunderbird

Indlægaf boldt » man 12. nov 2018 11:48

Så blev Thunderbird i weekenden opdateret og så begynder problemerne at melde sig - og de ligner til forveksling dem som dukkede op ved seneste firefox makeover.

1) udseende: de meget firkantede faneblade vil jeg gerne have erstattet med et "klassisk udseende" med runde hjørner. Kan ikke finde den vejledning jeg brugte dengang på FF. Kan lignende gøres på Thunderbird?

2) tilføjelser som ikke længere kan bruges. Heldigvis har jeg ikke så mange tilføjelser som på FF. Det undrer mig at noget så simpelt som en Britisk Engelsk ordbog ikke længere kan bruges, selv om den kører ganske udmærket på FF.

Jeg skal nok bare have tålmodighed - det er blot svært når dette er mit væsentligste arbejdsredskab.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:63.0) Gecko/20100101 Firefox/63.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: udseende og tilføjelser til den nye Thunderbird

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man 12. nov 2018 12:04

Hej boldt

Der findes en Britisk Engelsk ordbog, der er kompatibel med Thunderbird 60.3.0. (British English Dictionary (Marco Pinto).
Åbn fanebladet med tilføjelser i Thunderbird. Klik på Ordbøger. Indtast British i søgefeltet på siden, og tryk på Enter-tasten. Tryk på knappen 'Føj til Thunderbird' ud for ordbogen 'British English Dictionary (Marco Pinto)'
Hilsen Jørgen