Thunderbird & Lightning » Impoter mail fra Windows Live Mai i den nye Thunderbird

Peter Petersen

Impoter mail fra Windows Live Mai i den nye Thunderbird

Indlægaf Peter Petersen » søn 23. dec 2018 13:11

Hej
Kan ikke instalere import export tools så jeg kan flydte mine mail fra Windows live mail (thunderbird 60.40)
Hilsen Peter

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:64.0) Gecko/20100101 Firefox/64.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Impoter mail fra Windows Live Mai i den nye Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 23. dec 2018 19:55

Hej Peter

Ved du, hvordan man installerer udvidelser i Thunderbird?

Hvis du godt ved, hvordan du installerer udvidelser, så fortæl os, hvor i processen det går galt, og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.
Mvh. Kim

Peter Petersen

Indlægaf Peter Petersen » søn 23. dec 2018 21:22

Kim Ludvigsen skrev: Hej Peter

Ved du, hvordan man installerer udvidelser i Thunderbird?

Hvis du godt ved, hvordan du installerer udvidelser, så fortæl os, hvor i processen det går galt, og hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.

Jeg ved hvordan man gør men den vikker ikke til den sidste nye verson (60.4.0)det står også hvor mand hender udvidelser

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 23. dec 2018 22:30

Thunderbird kontrollerer om udvidelsen er kompatibel med den version, du har. Du kan deaktivere denne kontrol. Så vil det være muligt at installere udvidelsen.
Nogle af udvidelsens funktion vil ikke virke, men det skulle være muligt at importere mailfiler i formatet .eml.
Du kan læse hvordan du deaktiverer kontrollen for kompatibilitet i artiklen Nyt i Thunderbird 60.0 i afsnittet Ændret håndtering af tilføjelser https://support.mozilla.org/da/kb/nyt-i-thunderbird-60
Hilsen Jørgen