Thunderbird & Lightning » udgående post

Kodeord
 

udgående post

Indlægaf Kodeord » man 7. jan 2019 20:57

Efter en automatisk opdatering af Thunderbird d. 3/1-19 kan jeg ikke længere sende mails. Alt virkede upåklageligt indtil denne opdatering. Jeg kan sagtens modtage mail.
Men ved udgående mails bliver jeg spurgt om adgangskode til mailserver, hvorefter den hænger og kommer ikke videre selvom status på adgang til mailserver er "tilstllutet mailserver". jeg benytter Stofa.

Har tjekket under indstillinger i Thunderbird at alle indstillinger under udgående server (SMTP) står korrekt.

Er der noget galt med opdateringen? eller hvad kan der ellers være ændret?

Mvh.
Jakob

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5226
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: udgående post

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 8. jan 2019 11:23

Hej Jakob

Får du nogen fejlmeddelelse, når du prøver at sende?

Det kan være din firewall eller et andet sikkerhedsprogram på din computer, der blokerer for Thunderbird. Læs artiklen Kan ikke sende meddelelser: https://support.mozilla.org/da/kb/kan-i ... eddelelser
Hilsen Jørgen