Thunderbird & Lightning » Kan ikke tilslutte

Per Jacobsen
 

Kan ikke tilslutte

Indlægaf Per Jacobsen » ons 12. sep 2012 08:13

Efter længere tids brug dukker pludselig meddelelsen op:

"Kune ikke etablere TLS-forbindelse til POP3-server. Serveren kan være nede eller være forkert konfigureret. Kontroller om konfiguration er korrekt i Serverindstillinger for din mailserver i vinduet Kontoindstillinger og prøv igen."

Hvad er problemet, og hvordan rettes det.
M.v.h.
Per

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Win64; x64; Trident/5.0)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11429
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: Kan ikke tilslutte

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 12. sep 2012 09:31

Hvilken server prøver du at forbinde til? (hvem er din mailudbyder)
Mvh. Kim

Per Jacobsen
 

Re: Kan ikke tilslutte

Indlægaf Per Jacobsen » ons 12. sep 2012 16:09

Serveren er mail.debm.dk

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11429
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: Kan ikke tilslutte

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 12. sep 2012 16:16

Det er hos Dandomain, og de har muligvis problemer i øjeblikket, du er i hvert fald ikke den eneste af deres kunder, der ikke kan hente mails:
viewtopic.php?f=2&t=9806&p=50137#p50137

Men tjek lige for en sikkerheds skyld dine indstillinger. Du kan finde de rette indstillinger her:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thun ... #DanDomain
Mvh. Kim

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11429
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: Kan ikke tilslutte

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 12. sep 2012 16:19

Tilføjelse: Du skal ind og ændre dine indstillinger. Du har vist angivet "SSL/TLS" ved forbindelsessikkerhed, du skal i stedet vælge "ingen".
Mvh. Kim