MozillaDanmark generelt » IRC og generel aktivitet

Saebekassebil

Geografisk sted: København, Danmark

IRC og generel aktivitet

Indlægaf Saebekassebil » tors 27. sep 2012 17:59

Hej allesammen,

Jeg har længe savnet et aktivt dansk Mozilla community, og et lidt lettere måde at kommunikere på omkring oversættelser og sådan.

Umiddelbart er jeg ikke af den opfattelse at der findes en aktiv dansk IRC kanal, men eftersom vi har en "officiel" kanal #mozilla.dk @ irc.mozilla.org, vil jeg opfordre folk til at benytte sig af den. Man behøves ikke at være aktiv, eller konstant tjekke efter aktivitet på kanalen, men bare at være til stede. Med Thunderbirds nye IRC muligheder er det jo blevet en smal sag at holde sig i forbindelse med en IRC kanal.

Jeg vil selv forsøge et være forbundet det næste stykke tid, og det ville være herligt hvis nogen kiggede forbi, da jeg har et par spørgsmål omkring diverse oversættelsesprojekter (hovedsageligt Persona/"BrowserID").

Håber vi ses derinde, og hvis det er et bevidst fravalg mht. IRC kanalen, så glæder jeg mig til at høre hvorfor.

Mvh
Jakob Miland (Saebekassebil)

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.79 Safari/537.4

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Re: IRC og generel aktivitet

Indlægaf Jesper Kristensen » tors 27. sep 2012 18:32

Jeg prøvede en gang, men det var yderst sjældent jeg var der samtidigt med nogen andre, så jeg gav op. Det kunne være man skulle prøve igen.