- DonOlesen
Upload lykkes ikke?
Jeg kopierer de nye og gamle filer og klikker på ikonet "Mikro-Upload", hvorefter jeg skal taste kode og brugernavn, hvilket jeg ikke skal nu.
Herefter plejer jeg at indsætte de kopierede filer og tjekke om de er uploadet til mikromalerier.dk og evt Ctrl+F5, hvis ikke det sker af sig selv.
Filerne findes ganske vist i "Mikro-upload", men ikke på nettet og jeg er i tvivl om den forrige "Mikro-Upload" er blevet slettet og erstattet med en tom mappe uden de egenskaber, der gør at filerne kan sendes ud på nettet.
Ikonet for "Mikro-Upload" er en hvid blank side og under egenskaber står der Mappegenvej oprettet 2009. Jeg synes ikonet så anderledes ud før, men det er noget siden jeg har uploadet, så mindes det ikke sikkert.
Min udbyder Surftown skrev nogle mails om ændringer og er nu i tvivl om, det kan skyldes disse ændringer, da jeg muligvis ikke har uploadet siden disse ændringer.
Jeg får ny bærbar om cirka 3 mdr, hvorpå jeg vel igen skal lave den procedure, der gør at jeg kan uploade fra mine drev til nettet - så måske skulle jeg gøre det helt fra start igen og dermed øve mig igen, men jeg kan ikke huske om guiden hedder "netværks-tilslutning" eller lignende, men link evt gerne til guiden, hvis det kan være problemet -
Mappen jeg kopierer fra indeholder php-filer, stil-ark og robots og desuden en masse jpg
MVH Per
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.0; Trident/5.0; yie9)