KompoZer / Nvu » blokering

kirial

blokering

Indlægaf kirial » tirs 8. jul 2014 09:41

Hej!!
1)Jeg er blokeret for filvisning domæne Kirial.eu på internettet og får denne melding, når jeg går ind i webvisning:
Viderestillingsgrænsen for denne URL er overskredet. Kan ikke hente denne side. Dette kan måske skyldes at cookies evt. er blokeret.
Pop up siger jeg måske er blokeret af en metatag/txtfil. Jeg har ikke oprettet metatag/txtfil.
2)Jeg mistede databasen for mit domæne haandslaw.dk, i sin tid, da jeg flyttede fra surftown til domæneshop, er det muligt, der ligger en kopi i domænet? roden af domænet? og hvordan "åbner" jeg domænet? eller kan jeg finde den hos Google eller hvordan kommer man ind og finder den i wayback machine? Mvh. Jens

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

kirial

Blokering

Indlægaf kirial » tirs 8. jul 2014 09:54

Jeg var lige i kildekoden, det er vel ikke den her der skal slettes: <meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
http-equiv="content-type">

Mvh. Jens

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: blokering

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 8. jul 2014 10:53

Der er en fejl på siden, enten i dens kode eller i opsætningen på serveren eller i opsætning af DNS. Hvis din side udelukkende er lavet i HTML (altså uden PHP), så findes fejlen nok i opsætningen på serveren eller DNS. Tjek, om du har en fil med navnet .htaccess i roden af domænet. Du kan så evt. kopiere indholdet af filen ind her. Fejlen kan dog også ligge i andre filer på serveren.

Hvis hjemmesiden ikke har virket siden, du skiftede webhotel, er det nok DNS'en, der ikke er sat rigtigt op.

Jeg ved ikke, hvad det er for en pop op, du får vist. Den åbnes ikke af Firefox og heller ikke af siden. Tag evt. et skærmbillede af pop op'en og indsæt det her.

Du har ikke fået databasen med, medmindre du direkte har lavet en backup af den og fået kopieret backup'en. Databaser gemmes ikke sammen med dine andre filer på serveren. Du kan heller ikke kopiere databasen via Wayback, du kan dog muligvis finde sider i Wayback, hvor nogle af dine data fra databasen kan aflæses, hvis du ikke selv har dem mere.
Mvh. Kim

kirial

Indlægaf kirial » tirs 8. jul 2014 21:31

Hej!! Kim
Der er en lille gul firkant med php oppe i venstre hjørne af indexfilen, der er lavet i kompozer efter dine anvisninger. Dns og navneservere og det der styrer jeg selv, så det er iorden, der er ikke fejl nogen steder, det har jeg været igennem masser af gange, Blokeringen er enten på serveren eller i roden af domænet. Kirial.eu filen, har været vist fra domæneshops server :lol: . Fejlen opstod efter jeg prøvede, at vise den nye indexfil håndslaw.dk fra Kirial.eu webhotel, det kan lade sig gøre her på domæneshop med viderestilling, men jeg har tilkøbt egen webhotel til håndslaw.dk og den er nu på nettet, med meget møje og besvær. Jeg har lavet fejl der, jeg tror ikke txtfil har noget med det her, at gøre, jeg er blevet blokeret, fordi jeg har lavet mange prøver med viderestilling og har nu slettet alt og sat tilbage til udgangspunktet igen. Det kan være jeg skal prøve en anden server? Jeg flyttede til Domeneshop, da jeg vil sælge mine domæner fra deres egen hjemmesideindex, jeg har ikke tålmodighed til det her og er i gang med, at sælge ud af vores ting her på stedet og hermed også 15 stk. domæner, for at flytte nærmere storbyen. Det der med htaccess vil jeg lige kigge lidt nærmere på, for det har jeg selv tænkt. Kan du have en god dag og tak for dine anvisninger. Lidt kryptisk, når man er selvlært, men dog til, at forstå selv i min alder, jeg har haft megen glæde af internettet og er glad for jeg gik i gang med det, trods modvilje mod systemets overvågning og tvangsindlæggelse uden, at man kan komme i kontakt med myndigheder personligt om få år. Ang. databasen, vil jeg kontakte Google.dk, hvis der skulle være nogle elektroniske spor jeg kan stykke sammen, det er faktisk en hjemmeside, der er lige så stor og bedre fremstillet end den blå avis, så det er temmelig ærgerligt, jeg havde også et par verdensomspændende spil a.la facebook i tankerne, der ikke er set endnu, her i verden, men pyt, livet går videre. Mvh. Jens

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 8. jul 2014 21:38

Siden vises nu, så det må være det rigtige, du har fået fjernet.
Mvh. Kim

kirial.eu

Indlægaf kirial.eu » ons 9. jul 2014 07:04

Hej!! Kim
Er det håndslaw.dk du kan se, eller er det Kirial.eu. Håndslaw.dk "snød" jeg serveren, ved at viderestille til sig selv så den kom på nettet. Kirial.eu kan jeg ikke se.Mvh. Jens

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 9. jul 2014 08:49

Jeg kan se kirial.eu og haandslaw.dk. haandslaw.dk viderestilles til håndslaw.dk, som på denne måde vises. Men hvis jeg prøver at besøge håndslaw.dk direkte, så får jeg viderestillingsfejlen.

Prøv at gå ind på kirial.eu og gennemtving så en opdatering ved hjælp af Ctrl+F5.
Mvh. Kim

kirial

Indlægaf kirial » ons 9. jul 2014 10:18

Ja hve du hva så var den der, jeg prøver det samme med håndslaw og fjerner viderestilling. Tak for det og hav en god dag. Mvh. Jens

kirial

Indlægaf kirial » tors 10. jul 2014 07:41

Hej!! Kim.
Så kører det!!!