KompoZer / Nvu » Kan ikke redigere min hjemmeside

senchai

Kan ikke redigere min hjemmeside

Indlægaf senchai » tirs 5. aug 2014 08:54

Jeg får meddelelse om at siden ikke kan redigeres af ukendt grund. Hvad kan jeg gøre??

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Kan ikke redigere min hjemmeside

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 5. aug 2014 09:05

Har du en iframe på siden? Tjek denne tråd:
viewtopic.php?f=6&t=10360

Prøver du at indlæse siden direkte fra nettet eller fra en lokal kopi? Hvis direkte til nettet, så prøv at give os adressen til den pågældende side.

Har det tidligere virket med siden?
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » tirs 5. aug 2014 09:42

Kim Ludvigsen skrev: Har du en iframe på siden? Tjek denne tråd:

Prøver du at indlæse siden direkte fra nettet eller fra en lokal kopi? Hvis direkte til nettet, så prøv at give os adressen til den pågældende side.

Det er første gang jeg forsøger med Kompozer, har tidligere brugt FrontPage. Det er både når jeg henter fra nettet og lokalt

Hilsen
Eva

Gæst

Indlægaf Gæst » tirs 5. aug 2014 09:44

Gæst skrev:
Kim Ludvigsen skrev: Har du en iframe på siden? Tjek denne tråd:

Det er første gang jeg forsøger med Kompozer, har tidligere brugt FrontPage. Det er både når jeg henter fra nettet og lokalt

Hilsen
Eva

Hjemmesiden hedder pudelklubben.dk

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 5. aug 2014 10:05

Du kan desværre ikke bruge KompoZer til at redigere den pågældende side. Den benytter flere iframes, og de er ikke understøttede i KompoZer. Du kan godt redigere den del, som ikke er iframes, men så vidt jeg kan se, er det kun overskriften Ugens billede og så selve billedet.

Du kan redigere iframes som selvstændige sider, hvis du fx indlæser adressen http://pudelklubben.dk/addin.htm i KompoZer, kan du redigere panelet til højre på siden. Men det vil sikkert være nemmere for dig at bruge et andet program, som kan arbejde med iframes, til at redigere siden med.
Mvh. Kim

Senchai

Indlægaf Senchai » tirs 5. aug 2014 10:15

Tak for det, men har du så et forslag til hvilket program jeg så kan bruge?? Hilsen Eva

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 5. aug 2014 10:21

Jeg har desværre ikke tjek på, hvad der findes af gratis programmer, der kan bruges. Og købeprogrammerne kan være meget dyre.
Mvh. Kim