KompoZer / Nvu » Upload af en redigeret fil

Marie Louise

Upload af en redigeret fil

Indlægaf Marie Louise » tirs 29. mar 2016 22:56

Jeg skal have uploadet en redigeret fil til http://www.askeihavet.dk. Det forekommer mig umuligt. Jeg har prøvet direkte fra KompoZer, som netop nu meddeler : filnavnet er allerede i brug af en anden undermappe.
Du hjalp mig i sin tid med validering af siden, men nu har jeg næsten glemt, hvordan jeg gjorde.
Jeg havde regnet med at det med at ændre et par linier og skifte et billede ud, var en smal sag. Men hele påskeugen er gået med det - uden resultat.
Tror du, du kan hjælpe mig igen?
Venlig hilsen
Marie Louise

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Upload af en redigeret fil

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 30. mar 2016 00:43

Er det hele fejlmeddelelsen?

Du bruger sandsynligvis et filnavn, der allerede er brugt til en undermappe. Eksempel: Du har en undermappe, der hedder "billeder", og du prøver at gemme en fil med navnet "billeder".

Men problemet kan også skyldes, at du prøver at gemme filen i en mappe, der ikke eksisterer. Hvis du fx prøver at gemme filen index.html i mappen "hjemmeside", og der ikke findes en mappe med det navn på serveren. I dette tilfælde er det måske indstillingerne i overførselsvinduet, der er forkerte.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » ons 13. apr 2016 14:36

Nu er det hele ved at falde i hak for mig. MEN når jeg taster navnet på min hjemmeside, kommer vor korrespondance om alle mine problemer også frem. Kunne mine spørgsmål ikke behandles lidt diskret?
Venlig hilsen
Marie Louise

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 13. apr 2016 15:29

Det er sandsynligvis kun hos dig. Og det er sikkert fordi, din browser husker, hvilke sider du har besøgt - inklusive denne. Andre får ikke vist det samme.

Dog, hvis det er Googles søgefelt, du benytter til at indtaste din hjemmesides adresse, kan du og andre også få vist indlæg her i forummet i søgeresultaterne, hvis ellers din adresse er i indlæggene. Det er egentligt ikke noget, du skal være ked af, tværtimod. Linkene her betyder, at du kommer højere op i Googles søgeresultater.
Mvh. Kim