KompoZer / Nvu » google

isabelle

google

Indlægaf isabelle » ons 12. mar 2008 06:51

Hej
Min hjemmeside (www.eurasier-catalina.dk) er ret ny og har, indtil for et par dage siden, været at finde på side 7-8 stykker på Google, hvis man søgte på eurasier. Nu er hjemmesiden helt forsvundet - dvs.kan ikke findes på det mest oplagte søgeord. Har nogen en forklaring på det samt måske et tip til, hvordan siden igen kan findes.
På forhånd tak for svar.
Isabelle

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 12. mar 2008 10:01

Din side ligger stadig hos Google, men søgemaskinen finder den åbenbart ikke ret interessant.

Søgemaskineoptimering er lidt af en videnskab, men du kan prøve at smide lidt mere tekst ind på forsiden. Fortæl lidt om kennelen og om eurasiere. I øjeblikket er din forside ikke ret interessant for Google, der er ingen tekst, den kan indeksere ud over dine links til undersiderne.

Brug overskriftskoder til dine overskrifter i stedet for at bruge tekstforstørrelsesknappen i KompoZer. Google vægter overskrifter højere end almindelig tekst, og i øjeblikket fremstår al din tekst som almindelig tekst, også selvom noget af den er større end andet.

Brug også gerne underoverskrifter og mellemoverskrifter i længere tekster. De vægtes også højere end almindelig tekst. Sørg for, at de ønskede kodeord er i overskrifter, mellemoverskrifter og underoverskrifter.

Du kan angive overskrifter ved at markere den ønskede tekst og så vælge overskriftsstørrelsen fra den første rullemenu i den øverste formateringslinje.

Link gerne til andre sider. På din side om Eurasieren fortæller du, at man kan læse mere på eurasieropdrætteres hjemmesider. Men du bringer intet link. Jeg tror, Google opfatter din side som et enkeltstående visitkort, der ikke har noget med resten af internettet at gøre. Links vil også gøre det nemmere for dine besøgende på hjemmesiden.
Mvh. Kim

stammer

Re: google

Indlægaf stammer » man 28. sep 2015 08:04

Gammel tråd, men jeg har et relevant svar. Fremadrettet kan man bruge W*** gratis ranking tool SEO monitor - http://*** hvorpå man kan holde øje med 20 søgeord, i stedet for at lave en google søgning efter det for at få et overblik.

---
Links fjernet. Lad være med at bruge MozillaDanmark til SEO-links til jer selv. - Kim Ludvigsen