KompoZer / Nvu » Tilt ved start af nvu

Juve

Tilt ved start af nvu

Indlægaf Juve » lør 11. jun 2005 12:45

Jeg installerede nvu uden problem og efterfølgende de danske tekster. Men da jeg fandt ud af hjælpen er på engelsk, pillede jeg den "extension" af igen, med det resultat jeg ikke kan åbne programmet længere. Har prøve at afinstallere men det ændre ingen ting. NVU starter ikke men der kommer en tilt meddelelse som ser ud som følger:

titl

<menuitem label="&helpContents.label;"
<menuitem label="&cascadesMenuItem.label;"
label="&undoCmd.label;"
<menuitem id="menu_close" label="&closeCmd.label;" key="key_close" accesskey="&closeCmd.accesskey;" command="cmd_close"/>
<key id="key_textZoomReduce" key="&textZoomReduceCmd.commandkey;" command="cmd_textZoomReduce" modifiers="accel"/>
<key id="key_navigator" key="&navigatorCmd.commandkey;" command="Tasks:Navigator" modifiers="accel"/>
<key id="key_editor" key="&editorCmd.commandkey;" command="Tasks:Editor" modifiers="accel"/>
<menu id="composerCharsetMenu" label="&charsetMenu.label;" accesskey="&charsetMenu.accesskey;" datasources="rdf:charset-menu"
ref="NC:ComposerCharsetMenuRoot" oncommand="ComposerMultiplexHandler(event)" onpopupshowing="CreateMenu('composer');
UpdateMenus()" onpopupshown="Create

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Indlægaf Jesper Kristensen » lør 11. jun 2005 13:25

Kender ikke nvu, men vil gætte på at du kan gøre det samme som med firefox:

klik Start > Kør..
Skriv: %appdata%
klik OK
slet mappen nvu

Gæst

Indlægaf Gæst » søn 12. jun 2005 00:10

dikrib skrev: Kender ikke nvu, men vil gætte på at du kan gøre det samme som med firefox:

klik Start > Kør..
Skriv: %appdata%
klik OK
slet mappen nvu

Kanon og tak for hjælpen