KompoZer / Nvu » Denne side kan ikke ikke redigeres af ukendt grund

Hoberg

Denne side kan ikke ikke redigeres af ukendt grund

Indlægaf Hoberg » lør 10. okt 2009 08:29

Hej
Jeg har et par sider, hvor der kommer fejlen "Denne siden kan ikke redigeres af en ukendt grund". Jeg kan blot trykke "OK" og derefter kan jeg alligevel redigere siden.
Med en af de andre sider gjorde jeg det, at jeg blot oprettede en ny, tom side og kopierede indholdet fra fejl-siden over og gemte med samme navn. Herefter var fejlen væk men er det nødvendigt?

En af siderne der fejler er: http://www.stifhallen.dk/nyheder.html

Hilsen Hoberg

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.5.30729; OfficeLivePatch.1.3; OfficeLiveConnector.1.4; .NET CLR 3.0.30729)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Denne side kan ikke ikke redigeres af ukendt grund

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 10. okt 2009 08:58

Jeg tør ikke sige, hvad der forvirrer KompoZer. Umiddelbart ser der ikke ud til at være noget i siden, der kan genere. Får du også fejlen, hvis du åbner siden lokalt i stedet for direkte fra webserveren?

Jeg har tjekket siden i KompoZer 0.77, hvor jeg også får fejlmeddelelsen. Til gengæld er der ingen problemer med KompoZer 0.8a4. Så mon ikke det også vil virke uden problemer i KompoZer 0.8, der er lige på trapperne.
Mvh. Kim

Hoberg

Indlægaf Hoberg » lør 10. okt 2009 17:00

Hej Kim

Det er faktisk når jeg åbner filen lokalt at jeg får fejlen.
Jeg er så paranoid så jeg altid laver mine sider fra en lokal destination og derefer overfører til web. Netop for at sikre, at jeg altid vil kunne genskabe sider ved evt. angreb på web-siderne.

Mvh
Hoberg

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 10. okt 2009 20:12

Yderst fornuftigt at arbejde lokalt! Det må så være et generelt problem med et eller andet på siden, som KompoZer ikke kan finde ud af. Desværre er fejlmeddelelsen ikke særlig hjælpsom, så jeg tør ikke sige, hvad det er KompoZer kløjes i.

Selvom det er irriterende, så er det jo altid noget, at det alligevel virker, og som sagt skulle fejlen være væk i KompoZer 0.8.
Mvh. Kim