KompoZer / Nvu » skabelon problem igen,igen

pito

skabelon problem igen,igen

Indlægaf pito » man 26. apr 2010 17:14

Hej tålmodige hjælper
Jeg har et kæmpe-problem.Håber jeg forklare mig på en forståelig måde.
Jeg har hentet en skabelon ind i Kompozer,redigeret "navn og titel" og "gemt som",index.html i min "hjemmeside-mappe".Når jeg så indlæser min index-side i Kompozer for at arbejde med den,så toner den frem i en totalt uigenkendelig form. Nemlig som "bokse" i et syndigt rod.Det er ved at irritere mig nu,efter at have set på det i én uge nu. :cry:
Du må meget gerne skære det ud i "pap" for mig,hvis der er nogen logisk forklaring på det her.

Mvh pito

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: skabelon problem igen,igen

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 26. apr 2010 21:40

Hvad er det for en skabelon, du har hentet?

Hvis den benytter et eksternt stilark, så tjek, at stilarket ligger i samme mappe som html-filen. Det lyder som om, det er stilarket, der mangler.
Mvh. Kim

pito

Indlægaf pito » man 26. apr 2010 22:44

Hej Kim
Det er en af dine skabeloner 1-2-1 jeg har hentet.Jeg har bearbejdet og ændret den,og jeg kan genindlæse den fra en mappe"skabeloner" undet navnet 1-2-1 ,med mine ændringer intakte.Men hvis jeg forsøger at gemme den som index.html i min hjemmeside-mappe så er det, at den fremkommer som bokse i et uoverskueligt roderi,når jeg genindlæser den i Kompozer.Håber denne forklaring giver en anelse mening for dig.
Mvh pito

pito

Indlægaf pito » tirs 27. apr 2010 11:45

Hej Kim
Du har fuldstændig ret i at det eksterne stilark ikke lå i samme mappe som html filen.Jeg ved ikke rigtig hvordan det egentlig lykkedes mig at få samling på "tropperne",men indtil videre ser mit "nørkleri" med skabelonen ud til at fungere i Kompozer :D
Mange tak for hjælpen.

Mvh pito