- SuZi
Kompozer FTP forbindelse
Da jeg er ny(begynder) som MAC bruger, og har opgivet Iweb, vil jeg forsøge med Kompozer, jeg harfør brugt Frontpage, jeg har fulgt vejledningen til opstart af Kompozer, men kan ikke få forbindelse til min server ftp.crusade.dk jeg har TDC webmore Webhotel Classic, så jeg burde kunne bruge Kompozer. Jeg har brugt de oplysninger jeg har fået af min udbyder om som virker på Frontpage og Iweb, men jeg kommer altså ikke igennem på Kompozer.
Vil meget gerne bruge Sitemanager, da jeg jo har en komplet hjemmeside, som "bare" skal vedligeholdes...
Tænker om det kan ha noget med prefix at gøre ?
er os usikker på om jeg kommer i den korrekte mappe /docs.
ER der een der kan hjælpe.. vil gerne bruge dette program, da det er på dansk og jeg kan købe mig til en manual..
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_6_5; da-dk) AppleWebKit/533.19.4 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.3 Safari/533.19.4
Vil meget gerne bruge Sitemanager, da jeg jo har en komplet hjemmeside, som "bare" skal vedligeholdes...
Tænker om det kan ha noget med prefix at gøre ?
er os usikker på om jeg kommer i den korrekte mappe /docs.
ER der een der kan hjælpe.. vil gerne bruge dette program, da det er på dansk og jeg kan købe mig til en manual..
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10_6_5; da-dk) AppleWebKit/533.19.4 (KHTML, like Gecko) Version/5.0.3 Safari/533.19.4