KompoZer / Nvu » Fjern printmenu

Hvidemose

Fjern printmenu

Indlægaf Hvidemose » søn 23. jan 2011 18:13

Hey!!!
Jeg har fundet ud af, hvordan jeg fanger en anden hjemmeside på min egen… Så vidt så genialt. Jeg ville gerne fange dette link på min hjemmeside:
http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dai ... 3&detail=0
Og det gjorde jeg ved hjælp af denne HTML:
<td rowspan="4" colspan="2"
style="vertical-align: top; text-align: center; background-color: rgb(204, 102, 0); height: 426px; width: 336px;">
<table
style="border: 0px solid rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0); font-family: arial,sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-size: 13px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; font-weight: bold; background-color: rgb(192, 192, 192);"
border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tbody>
<tr>
<td><iframe style="border: 0px solid rgb(0, 0, 0);"
marginheight="0" marginwidth="0"
src="http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dai/stilling_print.hms?pu=P000725&amp;fb=DAI%20Kbh&amp;rk=B-11.&amp;pnavn=P.3&amp;detail=0"
id="NewsWindow" frameborder="0" height="719"
scrolling="auto" width="750"></iframe>
</td>
</tr>
</tbody>
</table>
<br />
<br />
<br />
<br />
</td>

Problemet er bare, at den og spørger om den skal printe… Kan jeg gøre så den ikke spørger om dette? Altså blokere printmenuen?
En anden ting er om jeg kan trumfe en anden baggrundsfarve igennem i stedet for den hvide?

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; da; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 (.NET CLR 3.5.30729)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Fjern printmenu

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 23. jan 2011 18:59

Du forsøger at indsætte en side, der netop udløser en udskrivning, hvilket også fremgår af selve adressen til siden. Den indeholder ordet "print". Du kan kun undgå dette ved at finde de samme data på en anden side, som ikke er beregnet til udskrivning.

Men vær lige opmærksom på, at man ikke må indsætte andres indhold på ens egen side, medmindre man har fået tilladelse til det. En overtrædelse kan koste mange tusinde kroner. Og hvis du får tilladelse, vil du sikkert også kunne få en anvisning til, hvordan du kan indsætte resultatoversigten.
Mvh. Kim

Gæst

Re: Fjern printmenu

Indlægaf Gæst » søn 23. jan 2011 20:44

ok. Thanks.