KompoZer / Nvu » Side med boxe

Futte

Side med boxe

Indlægaf Futte » man 5. sep 2011 18:37

Hej!

Jeg er nybegynder på at vil gøre en hjemmeside, men er stødt på et lille problem.

Jeg vil gøre en side som er bygget på små boxe som kan poppe op når man klikker på en af dem. Jeg har tænkt mig 3 eller 4 boxe vandret og så må jeg se hvor mange der skal være vandret.

Hvordan gør jeg disse boxe. ????

Med venlig hilsen og med håbet om at der findes en som kan hjælpe.

Jan

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; GTB7.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; AskTbORJ/5.12.3.17451; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Side med boxe

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 5. sep 2011 19:55

Hvad mener du med at poppe op?

Mener du folde ud, så de bliver større ligesom boksen Nyheder på nedenstående side, hvis du klikker på overskriften?

http://rejse-til-thailand.dk
Mvh. Kim

Futte

Indlægaf Futte » tirs 6. sep 2011 09:39

Hej Kim!
Tak for dit svar, det er ikke lige det jeg har i tanken, det er den funktion som kommer efter at jeg har lavet boxene.
Det jeg har i tankerne er noget i retning af følgende.
Denne har 3 boxe i 4 rækker

http://www.skilteproduktion.dk/

Eller denne, som denne som har 5 boxe i 3 rækker

http://www.usb.nu/index.php?mact=Produc ... 53&page=53

Jeg håber det er det man kalder boxe.

Mvh: // Jan

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 6. sep 2011 11:24

Ja, de kaldes bokse (evt. div-bokse). Og den del forstod jeg godt. Det jeg ikke forstår er, hvad du mener med poppe op, eller hvad det er for en funktion efter boksene, du mener.

Er det visningen af en ny side, når man klikker på en boks, du mener?
Mvh. Kim

Futte

Indlægaf Futte » tirs 6. sep 2011 11:47

Hej Kim!

Det er det jeg mener med at (poppe op)