jpp skrev: Koden er fjernet og jeg har ændret nederst på siden til "Opdateret 15. okt. 2011.
Ok, jeg kan bekræfte, at siden heller ikke opdateres automatisk her. Prøv at fjerne punktummet igen, og giv så lige besked om det.
jpp skrev: Det er statusbar og controller jeg mener. Det må jeg arbejde videre med.
Men hvilken statusbar og controller? Det er vel dem i afspilleren og ikke værktøjsbjælke/statuslinje i Firefox?
Prøv at tjekke, hvilket plugin du har installeret til afspilning af wmv-filer: Funktioner => Indstillinger => Programmer => find wmv-filer til venstre i oversigten og se, hvilken handling der står til højre herfor.
jpp skrev: Du skriver: "men det vil være bedst ikke at bruge skabelonfunktionen i KompoZer."
Funktionen er fejlbehæftet, og den gør, at hjemmesiden ikke kan validere.
Fejlen i funktionen er, at man kan omgå den beskyttelse, som skabelonen placerer på siden. Udvikleren af KompoZer medtog udelukkende funktionen, fordi den var i en ældre version af programmet. Og jeg var dum nok til at skrive om den i stedet for at fraråde den.
Skabelonfunktionen burde ikke kunne være årsag til opdateringsproblemet, men der kan opstå de underligste fejl, når en side ikke validerer, så jeg tør ikke udelukke, at den har skylden.
Mvh. Kim