Oversættelse af Mozilla-produkter » Firefox til Android SUMO artikler til gennemgang

scootergrisen

Firefox til Android SUMO artikler til gennemgang

Indlægaf scootergrisen » tors 11. dec 2014 06:39

Så er jeg sådan cirka færdig med at gennemgå alle Firefox til Android artiklerne så godt jeg kan : https://support.mozilla.org/da/localiza ... uct=mobile

Jeg har i mange tilfældet omgivet tekst med ??? og ??? hvor jeg er i tvivl om hvad der skal stå eller ikke kan finde en oversættelse så i andre bliver bedre opmærksom på teksten.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:34.0) Gecko/20100101 Firefox/34.0

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Re: Firefox til Android SUMO artikler til gennemgang

Indlægaf Jesper Kristensen » tors 11. dec 2014 17:30

scootergrisen skrev: Jeg har i mange tilfældet omgivet tekst med ??? og ??? hvor jeg er i tvivl om hvad der skal stå eller ikke kan finde en oversættelse så i andre bliver bedre opmærksom på teksten.

Du kan spørge her i forummet, så vi sammen kan finde ud af hvad der skal stå, frem for bare at overlade arbejdet til den person der skal godkende artiklen. På den måde vil vi hurtigere kunne få godkendt artiklerne.

scootergrisen

Indlægaf scootergrisen » tors 11. dec 2014 19:35

Hermed fjernet.
Senest rettet af scootergrisen fre 12. dec 2014 22:37, rettet i alt 2 gange.

scootergrisen

Indlægaf scootergrisen » fre 12. dec 2014 08:52

Hermed fjernet.
Senest rettet af scootergrisen fre 12. dec 2014 22:38, rettet i alt 2 gange.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 12. dec 2014 11:29

Det er fint, at du nu skriver de problematiske ord her, men der skal lidt mere kød på. Som det er nu, er vi nødt til at klikke os frem til artiklerne for at se sammenhængen, og så er vi jo lige vidt.

Der er brug for oplysning om, hvorvidt det er en streng i Firefox eller Android, og vi skal bruge hele strengen og/eller en sammenhæng. Som minimum skal den engelske tekst nævnes, og gerne med dit bud på en dansk tekst (hele strengen).

Jeg har lige forsøgt at finde noget tilsvarende hos Google som Transvision eller Microsofts oversættelsesdatabase, men uden held. Hvis der er nogle, som er bedre til at søge en mig, eller som allerede kender til et opslagsværk, så sig endelig til. Det vil gøre oversættelsesarbejdet betydeligt nemmere, hvis der er et opslagsværk af en slags.
Mvh. Kim