Oversættelse af Mozilla-produkter » Regler for dette forum

catch22
MozillaDanmark

Geografisk sted: Vejle

Regler for dette forum

Indlægaf catch22 » ons 5. apr 2006 14:42

Dette forum er til at melde stavefejl, forkerte/dårlige oversættelser, manglende kommaer, forslag til andre/bedre oversættelser o.lign. i Firefox. Da vi kun står for oversættelsen af Firefox, kan vi ikke gøre noget ved programfejl og problemer med div. hjemmesider. Dvs. at hvis du oplever, at firefox opfører sig underligt, eller at en side ser forkert ud (og problemet ikke kun findes på den danske version), så er det ikke noget, vi kan hjælpe med her.

Vær opmærksom på, at der kan nogle gange gå lang tid, før der kommer tilbagemeldinger på de fejl du melder, da vi ofte retter flere fejl samlet.

Vi vil desuden også gerne opfordre folk til at anvende sigende overskrifter. Det gør det nemmere for folk at søge i forummet, så de kan se om en fejl allerede er blevet meldt. Dvs. istedet for en overskrift alá "Stavefejl" så er "Gjordt bør rettes til gjort" bedre.

Michael Maardt

Geografisk sted: 4573

Re: Regler for dette forum

Indlægaf Michael Maardt » tors 17. jun 2010 14:34

Hejsa, Ny her, men tænker at blande mig lidt fra tid til anden i takt med at jeg laver videoer om Firefox paa http://knowware.dk/video

Jeg ledte faktisk efter et sted, hvor man diskuterer oversættelser og efter at have læst 1. post her:

Når dette forum handler om citat "forkerte/dårlige oversættelser" synes jeg at forums titel bør rettes til netop dette eller måske bare "Firefox oversættelse".

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Indlægaf Jesper Kristensen » tors 17. jun 2010 16:12

Det lyder som en fornuftig navneændring. Andre der har en kommentar til det? (til en anden gang vil det nok være bedst at starte et nyt emne)

sskroeder
MozillaDanmark

Geografisk sted: Odense, Danmark

Indlægaf sskroeder » tors 17. jun 2010 16:31

Jeg er enig ;-)
/Søren Munk Skrøder

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Indlægaf Jesper Kristensen » tors 17. jun 2010 17:00

Jeg ændrede også overskriften for forumgruppen til noget kortere.