Oversættelse af Mozilla-produkter » Fejl

Louis

Geografisk sted: Sydsjælland, Danmark

Fejl

Indlægaf Louis » søn 7. maj 2006 00:43

Når man skriver en ugyldig hjemmesideadresse fx www.mozilla danmark.dk skriver Firefox: Adresse ser ikke ud til at væe en webadresse. Skulle der ikke have stået være?
Mvh. Louis
Mail: louis@louis.dk
MSN: louis@louis.dk
Jabber: louis@jabber.dk
Registreret Linuxbruger nr.: 405248
FSF medlem nr.: #7287
FSFE medlem nr.: #1398

catch22
MozillaDanmark

Geografisk sted: Vejle

Re: Fejl

Indlægaf catch22 » søn 7. maj 2006 02:17

Louis skrev: Når man skriver en ugyldig hjemmesideadresse fx www.mozilla danmark.dk skriver Firefox: Adresse ser ikke ud til at væe en webadresse. Skulle der ikke have stået være?

Det har du helt ret i. Fejlen er dog blevet meldt her: http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=1364 , hvilket du selvfølgelig ikke har haft megen chance for at finde, da tråden ligger i det forkerte forum. Men fint at du melder fejlen.

Rettelsen skulle dukke op i Firefox 2.0.

SPIRI
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf SPIRI » søn 7. maj 2006 17:18

Bare lige til mit "forsvar", så fandtes oversættelsesfejl-forummet ikke da jeg postede den tråd ;)
Søren Hugger Møller

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Indlægaf Jesper Kristensen » søn 7. maj 2006 17:37

SPIRI skrev: Bare lige til mit "forsvar", så fandtes oversættelsesfejl-forummet ikke da jeg postede den tråd ;)

Når vi nu har forummet, skal det gamle system fejl.mozilladanmark.dk så ikke fjernes? Det er jo en sikkerhedsrisiko at have software liggende, som man ikke bruger, fordi man ikke får det opdateret med fejlrettelser.

catch22
MozillaDanmark

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf catch22 » søn 7. maj 2006 18:55

dikrib skrev:
SPIRI skrev: Bare lige til mit "forsvar", så fandtes oversættelsesfejl-forummet ikke da jeg postede den tråd ;)

Når vi nu har forummet, skal det gamle system fejl.mozilladanmark.dk så ikke fjernes? Det er jo en sikkerhedsrisiko at have software liggende, som man ikke bruger, fordi man ikke får det opdateret med fejlrettelser.

Det kunne da egentlig nok godt være en god idé....havde glemt alt om det. Ude af øje ude af sind.