Oversættelse af Mozilla-produkter » Sync-side

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Sync-side

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 6. jul 2011 22:03

Jeg ved ikke, om følgende er Sørens, eller om det er Jespers oversættelse. Det drejer sig om den html-fil, der oprettes, hvis man vælger at gemme sin sync-nøgle. Der er en enkelt tastefejl og en række kommafejl i teksten - mine ændringsforslag indsat i kantede parenteser:

Denne nøgle bruges til at afkode data på din Firefox Sync[-]konto. Du skal indtaste denne nøgle[,] hver gang du sætter Firefox Sync op på en ny computer eller enhed.
Hold den skjult

Din Firefox Sync-konto er krypterert [krypteret] for at beskytte dit privatliv. Uden denne nøgle vil det tage år at afkode dine private oplysninger. Du er den eneste person[,] som kender denne nøgle. Dette ["Det"?] betyder[,] at du er den eneste[,] som kan tilgå dine Firefox Sync[-]data.
Gem den sikkert

Sørg for ikke at miste denne nøgle. Vi gemmer ikke en kopi af din nøgle (ellers ville den ikke være hemmelig), så vi kan ikke hjælpe dig med at genskabe den[,] hvis du bortlægger [måske i stedet "mister"?] den. Du har brug for denne nøgle[,] hver gang du vil koble en ny computer eller enhed til Firefox Sync.

Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0
Mvh. Kim

jeje

Re: Sync-side

Indlægaf jeje » lør 9. jul 2011 11:04

Ja til alle forslag, også "det" og "mister". Jeg synes, at den sidste sætning skal slettes, for det står allerede i starten.

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Re: Sync-side

Indlægaf Jesper Kristensen » tirs 20. dec 2011 23:36

rettet.