MozillaDanmark generelt » Kan ikke logge ind

jensen11

Kan ikke logge ind

Indlægaf jensen11 » fre 7. jan 2011 13:12

Nu kan jeg pludselig ikke logge ind mere som 'jensen'. Skal hver gang skrive den specielle kode - og det hjælper heller ikke.
Og jo jeg bruger rigtigt navn og adgangskode

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; da; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Re: Kan ikke logge ind

Indlægaf Jesper Kristensen » fre 7. jan 2011 13:42

Jeg har også været ude for at skulle skrive billed-koden flere gange på det sidste. Jeg vil gætte på at en eller anden forsøger at hacke brugerkonti på forummet, og at det er forummets beskyttelse mod dette der slår til.

Men hvis du skriver det rigtige i billedet samt rigtig brugernavn og adgangskode bør det virke. Har du prøvet funktionen glemt adgangskode?

jensen11

Indlægaf jensen11 » fre 7. jan 2011 16:24

Jesper Kristensen skrev: Men hvis du skriver det rigtige i billedet samt rigtig brugernavn og adgangskode bør det virke. Har du prøvet funktionen glemt adgangskode?

Jeg er også gang på gang ude for, at selvom jeg skriver de rigtige billedkoder, så kan jeg ikke logge på.
Jeg har også prøvet med glemt kode for at få sendt mail - men forum vil ikke kendes ved mig.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 7. jan 2011 16:31

Jeg er også lige blevet udsat for billedkoden.

Jensen11, er du sikker på, at dit brugernavn er "jensen"? Begynder din mailadresse med "lan" og er det en gmail-adresse? I så fald findes du i hvert fald i systemet.
Mvh. Kim

jensen11

Indlægaf jensen11 » fre 7. jan 2011 18:10

Kim Ludvigsen skrev: Jeg er også lige blevet udsat for billedkoden.

Jensen11, er du sikker på, at dit brugernavn er "jensen"? Begynder din mailadresse med "lan" og er det en gmail-adresse? I så fald findes du i hvert fald i systemet.

Ja det er jensen (se search.php?keywords=&terms=all&author=jensen&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&submit=S%C3%B8g&t=0) og mail starter med "lan". Det er ikke en gmail.

Men er den gået i udu kan jeg jo bare nyoprette mig med nyt navn

jensen11

Indlægaf jensen11 » fre 7. jan 2011 18:15

jensen11 skrev: ... og mail starter med "lan". Det er ikke en gmail.

Ups der skulle stå: det ER en gmail

Jesper Kristensen
MozillaDanmark

Geografisk sted: København

Indlægaf Jesper Kristensen » fre 7. jan 2011 18:59

Det ser ud som om glemt-adgangskode-funktionen sender en mail, så hvis du ikke modtager den, er den nok røget i dit spamfilter. Har du set i spammappen i din mailboks?

jensen

Geografisk sted: Århus

Re: Kan ikke logge ind - LØST

Indlægaf jensen » fre 7. jan 2011 23:38

Så lykkedes det. Mailen var ikke videresendt fra gmail til Thunderbird-mail som den plejer. Fandt aktiveringskode i webmailen.
Venlig hilsen Kurt