af Gæst » man 27. nov 2017 16:37
Ringede til 114 fik at vide at de bare noterede det, og at hvis jeg ville anmelde det, så kulle jeg henvende mig på køge politistation.
På køge politistation, jeg fik at vide at jeg var i vejen for andre, så det var nemmere hvis jeg sendte det på mail.
Da jeg ankom trak jeg et nr. og blev kaldt ind med det samme, så jeg har svært ved at se hvem jeg spærrede for.
Den kvindelige Kontordame/betjent, prøvede så om der var en anden der ville tage sagen, da det ikke var tilfældet, begyndte hun så at tage noter. fortrød tilsyneladende, og fik nu fat i en uniformeret betjent, Han afgjorde kort, at de ikke ville tage sig af en anmeldelse til 80,-kr. Jeg sagde at for mit vedkommende drejede det sig ikke om mine 80,-kr, men om alle de mennesker han snød.
Han konstaterede at jeg skulle lade være med at downloade den slags programmer, så det var nærmest min egen skyld at jeg, og dermed en masse andre blev snydt, og det ville man fra deres side ikke gøre mere ved.
Så min konklusion er, hvis nogen snyder en masse mennesker for mindre beløb, så har de frit spil. Min retsbevidsthed har nu lidt et alvorligt knæk,så fremover får politiet ikke min støtte når de beklager sig, og fremover vil jeg nok vælge at stemme på partier der vil skære ned på udgifterne til politiet, de vil jo alligevel ikke hjælpe den almindelige borger.