Thunderbird & Lightning » Jeg kan ikke logge på

Kibaekmurerfirma
 

Jeg kan ikke logge på

Indlægaf Kibaekmurerfirma » ons 11. jul 2018 13:10

Hej, jeg har både mit bruger navn og adgangskode men jeg kan ikke komme på thunderbird min mailudbyder er TDC. Det er fordi jeg skal på ferie og jeg skal have min mail med sårn jeg kan svare men jeg kan simpelt hen ikke logge ind hvad skal jeg gøre kan man til knytte en thunder mail med en google mail?

MVH Tina

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 11_4 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) FxiOS/12.1b10941 Mobile/15F79 Safari/605.1.15

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11580
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: Jeg kan ikke logge på

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 11. jul 2018 13:18

Hej Tina

Prøv at tjekke, om dine kontoindstillinger svarer til dem, vi har noteret for de forskellige udbydere. Bemærk, at du nævner to forskellig udbydere, TDC og Gmail. Hvis din mailadresse ender på gmail.com, er det opsætningen for Gmail, du skal tjekke. Hvis din mailadresse ender på .dk, er det nok Yousees opsætning, du skal tjekke.
Oversigten: https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... e-udbydere

Hvis det stadig driller, så fortæl os, om du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at hente/sende mail, og gengiv fejlmeddelelsen, da den giver os et fingerpeg om, hvad der går galt. Tjek både afsendelse og hentning af mails - det er to forskellige funktioner, der kan have hver sine fejl.
Mvh. Kim