Thunderbird & Lightning » Miniature billeder i oversigt

Helle H

Miniature billeder i oversigt

Indlægaf Helle H » tirs 5. jun 2018 11:00

Hej.

Jeg er ny bruger af Thunderbird, har tidligere benyttet Outlook.

Er det muligt at man kan få Thunderbird til at vise miniature udgaver af vedhæftede billeder?

Der kommer en oversigt i bunden hvor den fortæller hvor mange filer der er vedhæftet, og man kan få en liste frem over de vedhæftede filer.
I den liste kunne jeg rigtig godt tænke mig muligheden for at få vist en miniature af billedet, som der er i oversigten over vedhæftede filer i Outlook, men er det overhovedet muligt?
Evt med et tilføjelsesprogram?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Helle

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Miniature billeder i oversigt

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 5. jun 2018 11:25

Hej Helle

Jeg har lige prøvet at søge blandt Thunderbirds udvidelser, men det ser ikke ud som om, der er en der kan tilbyde at vise miniaturer af vedhæftede filer. Du kan placere billeder i selve mailen i stedet, så de vises, men det er jo ikke helt det samme.
Mvh. Kim

Helle H

Indlægaf Helle H » tors 7. jun 2018 08:48

Hej Kim.

Tusind tak for svar.

Så var det ikke mig der var helt blind i forhold til at finde en udvidelse der kunne hjælpe mig.

Jeg håber det kommer med tiden da det giver et bedre overblik over de medsendte filer.

/Helle

jfm

Geografisk sted: Odense

Indlægaf jfm » tors 7. jun 2018 20:49

Hej Helle
Måske "slideshow" kan hjælpe dig. Den giver "bladremulighed" for at se dine billeder hurtigt.

Hilsen

Jørgen Madsen