Thunderbird & Lightning » gemme i dokumenter

Hansk
 

gemme i dokumenter

Indlægaf Hansk » tors 14. jun 2018 13:45

Hej,når jeg gemmer i dokumenter bliver mine mails gemt som eml,den type er ikke synlig når dokumenter åbnes.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11630
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: gemme i dokumenter

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 14. jun 2018 14:00

Hej Hansk

Kan du forklare lidt nærmere:
Hvad du vil opnå? (altså, formålet med at gemme mailene)
Hvad du helt præcis gør?
Hvad der sker? (fx: Gemmes filen? Kan du se den, men ikke åbne den, eller kan du slet ikke se den?)
Mvh. Kim

Hansk
 

Re: gemme i dokumenter

Indlægaf Hansk » fre 15. jun 2018 10:08

Hej.
Jeg får mails der skal gemmes af forskellige årsager,jeg trykker på gemsom i filer,normalt har det ikke været et problem men pludseligt kunne jeg ikke se mine gemte mails i dokumenter,for se mine gemte mails skal jeg trykke på gemsom i filer,derefter kan jeg åbne mine gemte filer som ender på eml.

Mvh
Hansk

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11630
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: gemme i dokumenter

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 15. jun 2018 10:15

Hej Hansk

Hvorfor ikke bare gemme mailene i Thunderbird? Du kan fx oprette en mappe, som du kan kalde "Gemte mails", og så flytte mailene over i den mappe.

Jeg forstår ikke helt, hvad du gør for at åbne de gemte mails og hvilket program, du prøver at åbne dem med, men hvis du gemmer mailene i Thunderbird som beskrevet ovenfor, undgår du helt problemer med at åbne dem.
Mvh. Kim

Hansk
 

Re: gemme i dokumenter

Indlægaf Hansk » fre 15. jun 2018 10:25

Hej Kim.
Det vil jeg prøve.Det lyder som at det løser problemet.

Jeg åbner mine mails i dokumenter med windows 10 som jeg åbner alle dokumenter.

Tak for hjælpen.

Mvh

Hansk.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11630
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: gemme i dokumenter

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 15. jun 2018 10:33

Hvis du ikke har prøvet det før, sådan opretter du en ny mappe i Thunderbird:

Højreklik på kontonavnet i mappeoversigten til venstre i Thunderbird.
Klik på Ny mappe.
En dialogboks åbnes, hvor du kan angive navnet på den nye mappe.
Klik på knappen Opret mappe, efter du har angivet et navn.

Du kan nu flytte mails med musen til den nye mappe. Klik på den ønskede mail i mailoversigten, og træk den så over på den nye mappe i mappeoversigten og slip den.
Mvh. Kim