Thunderbird & Lightning » Alle indbakke beskeder ryger i papirkurven

Maloko

Alle indbakke beskeder ryger i papirkurven

Indlægaf Maloko » lør 7. jul 2018 17:22

Hej. Kæmper med et problem, som jeg endnu ikke har fået svar på ved gennemlæsning af div. support sider. Jeg har Thunderbird installeret - som synkroniserer med Gmail (så jeg kan læse beskeder online via ekstern computer). Alle mine beskeder ryger direkte i papirkurven. Jeg har tjekket filtre mv. Håber i kan hjælpe?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/67.0.3396.99 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Alle indbakke beskeder ryger i papirkurven

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 7. jul 2018 17:35

Ryger mailene i indbakken inde på Gmails webside?
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » lør 7. jul 2018 19:39

Kim Ludvigsen skrev: Ryger mailene i indbakken inde på Gmails webside?

Hej Kim. Nej. Alle indkomne beskeder også direkte i papirkurven - ligesom på Thunderbirds side.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 7. jul 2018 19:51

Hvis det er tilfældet, så ligger fejlen hos Gmail. Men for lige at være helt sikker, så prøv dette:

Luk Thunderbird.
Send en mail til dig selv, eller få en anden til at sende en mail.
Åbn Gmails hjemmeside og tjek, hvor mailen havner.

Ovenstående er for at være sikker på, at det ikke er Thunderbird, der flytter mailen til papirkurven, hvorefter den også flyttes på Gmail.

Hvis mailen stadig havner i papirkurven, så må du på jagt efter filtre eller andet, der kan flytte mailen, i indstillingerne på Gmails hjemmeside.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » lør 7. jul 2018 19:57

Hej Kim,

Tror jeg fandt løsningen. Selv om jeg nøje havde gennemlæst alle filtre indtil flere gange så valgte jeg for få minutter siden at slette ALLE filtre med tilknytning til denne mail. Det lykkedes - og nu kan jeg igen montage mails (og en pokkers masse spam). Beklager ulejligheden - men tusind tak for hurtig respons! God aften.

Mvh. Louise