Thunderbird & Lightning » Adressebog

Arkibal

Adressebog

Indlægaf Arkibal » man 29. okt 2018 08:44

Hej
Jeg har lige fået en ny bærbar computer og de kunne ikke få mit gamle adressekartotek overført til Mozilla Thunderbird.
Jeg har et problem med adressebogen - i forbindelse med at jeg nu opretter mine kontakter i det nye program. Ovenover mine kontakter i adressebogen står der navn, mail, chart-navn, organisation og arbejdstelefon. Jeg vil gerne slette de sidste 3 og så have andre frem, f. eks. Mobilnr, fødselsdag eller andre.
Jeg har ledt efter et sted man kan ændre dette layout men har ikke fundet det.
Kan man ændre det og i så fald hvor?

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 12_0_1 like Mac OS X) AppleWebKit/605.1.15 (KHTML, like Gecko) Version/12.0 Mobile/15E148 Safari/604.1

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Adressebog

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man 29. okt 2018 09:50

Hej Arkibal

Åbn adressebogen. Til højre for rækken med kolonneoverskrifter finder du en speciel knap. Når du klikker på den, åbnes en menu, hvor du kan vælge de kolonner, du ønsker at se.
Derudover er det muligt at ændre rækkefølgen på kolonnerne ved hjælp af træk og slip-metoden.
Hilsen Jørgen

Arkibal

Re: Adressebog

Indlægaf Arkibal » man 29. okt 2018 13:07

Jørgen Rasmussen skrev: Hej Arkibal

Åbn adressebogen. Til højre for rækken med kolonneoverskrifter finder du en speciel knap. Når du klikker på den, åbnes en menu, hvor du kan vælge de kolonner, du ønsker at se.
Derudover er det muligt at ændre rækkefølgen på kolonnerne ved hjælp af træk og slip-metoden.

TUSIND TAK JØRGEN. DET VAR SKØNT OG ET AF DE FÅ STEDER JEG IKKE HAVDE KIKKET