Thunderbird & Lightning » MOJEMO_1944

pluto3
 

MOJEMO_1944

Indlægaf pluto3 » lør 8. dec 2018 21:02

Jeg kan ikke sende fra Thunderbird - selve send feltet er gråt og kan ikke aktiveres - jeg er nød til at gå ind i en mail som jeg har modtaget og slette indholdet samt udskifte modtageradressen.
Mvh
Mogens Jensen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.110 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11854
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 9. dec 2018 00:44

Hej Mogens

Har du angivet en gyldig mailadresse i til-feltet? Send-knappen er nedtonet, hvis ikke mailadressen er gyldig.

Hvis du har angivet en gyldig mailadresse, så prøv lige at starte Thunderbird i fejlsikret tilstand for at se, om du der kan sende en mail. Du starter Thunderbird i fejlsikret tilstand ved at lukke Thunderbird. Start så Thunderbird igen, mens du holder tasten Skift nede på tastaturet. En dialogboks åbnes, vælg at starte i fejlsikret tilstand.
Mvh. Kim

SYNTAX7768
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 11. dec 2018 15:08

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf SYNTAX7768 » tirs 11. dec 2018 15:20

Det har intet med ovennævnte at gøre, problemet opstod i forbindelse med opdateringen som jeg foretog for en uges tid siden.
Jeg har forsøgt at geninstallere thunderbird med samme resultat og i dag har nulstillet min notebook og geninstalleret thunderbird med samme resultat
Hvad er der galt med thunderbird?
Mvh
Mogens

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11854
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 11. dec 2018 19:22

Hej Mogens

Prøv alligevel at starte Thunderbird i fejlsikret tilstand for at se, om det gør en forskel. Jeg har på fornemmelsen, at det vil virke i fejlsikret tilstand.
Mvh. Kim

Gæst
 

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf Gæst » ons 12. dec 2018 20:09

Hej Kim
desværre hjalp ikke
Mvh
Mogens

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11854
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 13. dec 2018 03:52

Hej Mogens

Så begynder det at blive svært. Fejlsikret tilstand udelukker fejl fra udvidelser, temaer og visse indstillinger. Du har haft geninstalleret Thunderbird, og det udelukker fejl i en af Thunderbirds program-filer.

Jeg må indrømme, at jeg er på bar bund, jeg håber, at andre herinde har forslag.
Mvh. Kim

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5209
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: MOJEMO_1944

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 13. dec 2018 20:01

Jeg har ikke lige et bud på, hvad der er galt.
Er det lige meget, hvilken mailadresse du indtaster som modtager?
Prøv at sætte Thunderbird i offline-tilstand og se om knappen Send bliver til Send senere:
Klik på knappen i nederste venstre hjørne af Thunderbird-vinduet. Det åbner vinduet Hent meddelelser. Klik på Senere. Tjek så om knappen Send har ændret navn.
Kan du sende meddelelsen med tastaturgenvejen Ctrl+Enter ?
Hilsen Jørgen