Firefox » mozilla børnehave-browsere

hans andersen

mozilla børnehave-browsere

Indlægaf hans andersen » ons 13. feb 2019 19:58

rend mig hvor solen ikke skinner, man kan jo lige så godt bruge en browser der bevisdt stjæler data, men virker, frem for at være i tvivl om dette samtidig med man har verdens sløveste browser der fryser fast og hakker/mister 10% af tv-streaming og lammer andre programmer med sit uforståeligt høje cpu-brug.
jeg har sloges med alle mozilla-browserne i flere år og nu gider jeg ikke mere, -det er ikke hver gang, men hver eneste gang der er opdateret at skidtet ikke virker, jeg vil ikke være computeringenør eller bruge timer på at finde halvfærdige løsninger bare for at bruge en pc. -det virker som om hele gøjemøjet er et stort kludetæppe af opdateringer bygget på crome og opera af små børn og halvhjerner uden forbindelse til den virkelige verden.
-løsningerne her i huset ser således ud: der en kun én pc tilbage i huset og den ryger også ud på møddingen inden længe, vi er blevet fritaget for digital post m.m. og er gået tilbage til gammeldags analog-systemer igen hvor vi kan.
..så, alt det nye ragelse der er langsommere og mere besværligt end f.eks. en gammel 386´r pc, - behold det.! -vores "nye" bil en en veteran med sugemotor, uden computere ag tingeltangel, sugemotor og 2 ledninger, én til tænding og én til lys, den virker altid og kan repareres (om nødvendigt)af os selv med gode gammeldags reservedele til små penge
m.v.h. hans andersen

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; Win64; x64; rv:65.0) Gecko/20100101 Firefox/65.0