Firefox » Firefox mener at alle sider har sikkerhedsproblem

Metta

Firefox mener at alle sider har sikkerhedsproblem

Indlægaf Metta » fre 12. apr 2019 08:45

Hej. Min firefox browser mener pludselig ikke at nogen sider overhovedet er sikre - ligemeget hvad jeg prøver at gå ind på, kommer beskeden "Oprettede ikke forbindelse - muligt sikkerhedsproblem".
Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen :)

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_13_4) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/73.0.3683.103 Safari/537.36
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2019-04-12 kl. 08.44.38.png

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Firefox mener at alle sider har sikkerhedsproblem

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 12. apr 2019 09:53

Hej Metta

Klik på knappen 'Mere information' på fejlsiden og fortæl os, hvad der står.
Hilsen Jørgen

Metta

Indlægaf Metta » lør 13. apr 2019 11:33

Hej Jørgen
Tak fordi du svarer
Under mere information står der det , som du kan se på vedhæftede screenshot. Men det står der lige gyldigt hvad jeg prøver at gå ind på, i dette tilfælde gmail.com...
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2019-04-13 kl. 11.30.05.png

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør 13. apr 2019 13:10

Fejlkoden "SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER" vises ofte, når man har et sikkerhedsprogram (fx. et antivirusprogram) installeret, som opsnapper den sikre forbindelser mellem Firefox og et websted, og sikkerhedsprogrammets mellemliggende certifikat ikke er i Firefox' certifikatlager.

Du kan prøve at geninstallere dit sikkerhedsprogram, mens Firefox er afsluttet, eller du
kan prøve at slå skanningen fra og til igen, mens Firefox er afsluttet. Det kan muligvis få sikkerhedsprogrammet til at anbringe det mellemliggende certifikat i Firefox' certifikatlager. Du kan også slå skanning af krypterede forbindelser fra i din sikkerhedsprogram. Læs denne artikel: https://support.mozilla.org/da/kb/fejlk ... -websteder. (Du kan ikke læse artiklen i Firefox, fordi et forsøg på at besøge websiden vil udløse en fejlside.) Artiklen indeholder vejledninger i, hvordan du slår skanning af sikre forbindelser fra i nogle sikkerhedsprogrammer.
Hilsen Jørgen