af Kim Ludvigsen » tirs 10. jul 2018 13:30
Hej jav
Vi sidder flere levende mennesker her, klar til at hjælpe. Og vi skal ikke have et honorar. Jeg vil vove at påstå, at den viden, vi har her i forummet langt overgår den, du kan finde hos dem, der kræver honorar.
Men for at hjælpe skal vi vide noget om problemet. Jo bedre beskrivelse af problemet, jo nemmere/bedre kan vi hjælpe.
Generelt (det kan afvige i enkelte tilfælde), kan vi nemmest hjælpe, hvis vi ved:
Hvad du forventer, der skal ske med det, du gør.
Hvad du gør. Gerne udførligt beskrevet.
Hvad der sker i stedet for det forventede. Gerne udførligt beskrevet og som minimum med gengivelse af alle fejlmeddelelser.
P. S. Hvis du melder dig ind i forummet, kan du få tilsendt en mail, når der er svaret. Det gør det både hurtigere og nemmere end at skulle tjekke manuelt, om der er kommet svar.
Hej jav
Vi sidder flere levende mennesker her, klar til at hjælpe. Og vi skal ikke have et honorar. Jeg vil vove at påstå, at den viden, vi har her i forummet langt overgår den, du kan finde hos dem, der kræver honorar.
Men for at hjælpe skal vi vide noget om problemet. Jo bedre beskrivelse af problemet, jo nemmere/bedre kan vi hjælpe.
Generelt (det kan afvige i enkelte tilfælde), kan vi nemmest hjælpe, hvis vi ved:
Hvad du forventer, der skal ske med det, du gør.
Hvad du gør. Gerne udførligt beskrevet.
Hvad der sker i stedet for det forventede. Gerne udførligt beskrevet og som minimum med gengivelse af alle fejlmeddelelser.
P. S. Hvis du melder dig ind i forummet, kan du få tilsendt en mail, når der er svaret. Det gør det både hurtigere og nemmere end at skulle tjekke manuelt, om der er kommet svar.