Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Flyttet til ny server

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Flyttet til ny server

Re: Flyttet til ny server

Indlæg af Knitter » søn 25. aug 2019 19:53

Jeg tror, problemet er løst. Mange tak for hjælpen. :-)

Re: Flyttet til ny server

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn 25. aug 2019 18:54

Du kan prøve at slette alle login-oplysninger for kontoen (både de gamle oplysninger og de nye) og så prøve at se, om ikke koden huskes efterfølgende.

Menuknap => Indstillinger => Indstillinger => Sikkerhed => Gemte adgangskoder.

Virker det stadig ikke, så prøv at slette dem igen og genstart så Thunderbird, inden du prøver at hente/sende.

Flyttet til ny server

Indlæg af Knitter » søn 25. aug 2019 18:36

Mit webhotel har flyttet mit domæne til en ny server, og det har jeg styr på.
Problemet er, at nu vil TB have adgangskoden, hver gang jeg skal sende eller læse en mail. Jeg har sat flueben i husk adgangskode, men det virker åbenbart ikke. Hvad kan jeg gøre?

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101 Firefox/68.0