Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Kan ikke logge ind på Thunderbird

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Kan heller ikke logge ind one.com med Thunderbird

Indlæg af aho » fre 17. apr 2020 14:18

Samme problem for mig i dag. Har prøvet nyeste beta-version med samme resultat. Bruger også one.com og har checket account settings.

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tors 16. apr 2020 20:24

Jeg ved ikke, hvorfor i ser den fejlmeddelelsen. Selve meddelelsen "Banned by policy" kommer fra mailudbyderen. Måske ved supporten hos One.com, hvorfor deres mailserver sender den fejlmeddelelse.

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Linda Kristiansen » tors 16. apr 2020 19:45

Samme fejl her - men kun på 1 ud af 3 mailkonti. Dog også one.com...
https://www.screenpresso.com/=CxlId
Men virker fint på telefon.

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Hunter65 » tors 27. feb 2020 19:48

Jeg har nøjagtig samme problem. Jeg har haft kontakt med min udbyder og der er ingen fejl at spore hos dem. Problemet startede efter en opdatering af appén

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jørgen Rasmussen » fre 7. feb 2020 14:37

Det er ikke så længe siden, at en anden bruger med mailkonto hos One.com havde samme problem. viewtopic.php?f=2&t=13247

Har du tjekket dine kontoindstillinger for mailkontoen i Thunderbird? https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... #w_one-com

Hvis problemet fortsætter/dukker op igen, så kontakt One.com. De har måske et bud på, hvorfor deres mailserver sender meddelelsen "Banned by policy".

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jakob A » fre 7. feb 2020 13:17

PS. Jeg ved godt, at billedet er utydeligt (uvist hvorfor). Men der står: advarsel for kontoen [min mailkonto] Banned by policy

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jakob A » fre 7. feb 2020 13:15

Hej Jørgen
Nå, men nu kan jeg pludselig logge ind. Jeg nåede dog at tage et skærmbillede, mens der var fejl. Vedhæftet her. Men hvis det var min udbyder (one.com), så skulle der vel også være noget galt via mobilen?
Vedhæftede filer
thunderbird_error (4).png

Re: Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jørgen Rasmussen » fre 7. feb 2020 12:50

Hej Jakob

Jeg tror ikke fejlmeddelelsen er fra selve Thunderbird, men fra din mailudbyder.
Kan du tage et skærmbillede af meddelelsen og indsætte billedet her i forummet?

Kan ikke logge ind på Thunderbird

Indlæg af Jakob A » fre 7. feb 2020 12:31

Hej forum. Siden i går har jeg ikke kunne logge ind på mine forskellige email-konti i Thunderbird. De virker på telefon, så det er de rigtige koder, jeg bruger.

Jeg får meddelelsen login på serveren mislykkedes, og nogle gange "Banned by policy" (pop up nederst i højre hjørne)

Jeg bruger windows pc.


Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/79.0.3945.130 Safari/537.36 OPR/66.0.3515.44