Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » mapper

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: mapper

Re: mapper

Indlæg af Jørgen Rasmussen » man 7. sep 2020 20:08

Hvis der er tale om en IMAP-konto, kan det også være, at du ikke abonnerer på alle mapperne på mailserveren.
Højreklik på kontoen i mapperuden til venstre i vinduet og vælg Abonner…. Sæt flueben ud for de mapper, du vil abonnere på og klik på knappen OK.

Re: mapper

Indlæg af jfm » man 7. sep 2020 20:03

Så er det måske mappe-ruden, du mangler.
Vis -> layout -> mapperude

Re: mapper

Indlæg af JetteS » man 7. sep 2020 19:07

det hjælper desværre ikke

Re: mapper

Indlæg af jfm » man 7. sep 2020 18:29

Hej Jette
Prøv at gå op i menuen "Vis" -> "Mapper" -> Marker ALLE

Hilsen
Jørgen Madsen

mapper

Indlæg af JetteS » man 7. sep 2020 18:12

Jeg har indstalleret Thunderbird på en ny PC og straks kunne jeg se alle mine mails, men desværre var de ikke længere opdelt i mapper som på den gamle. Er der nogen der kan hjælpe?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/85.0.4183.83 Safari/537.36