af Jørgen Rasmussen » lør 31. okt 2020 15:54
Det ser ud til, at der er andre brugere, der har problemer med udvidelsen og Thunderbird 78.4.0.
https://github.com/kewisch/gdata-provider/issues/123Prøv lige at klikke på knappen med tandhjulet, vælg "Søg efter opdateringer" og se, om der er en opdatering til udvidelsen.
Du kan også prøve at afinstallere udvidelsen, genstarte Thunderbird og installere udvidelsen igen. (Du skal sikkert opsætte kalenderen igen).
Kontroller også, at du har tilladt cookies i Thunderbird.
Det ser ud til, at der er andre brugere, der har problemer med udvidelsen og Thunderbird 78.4.0. https://github.com/kewisch/gdata-provider/issues/123
Prøv lige at klikke på knappen med tandhjulet, vælg "Søg efter opdateringer" og se, om der er en opdatering til udvidelsen.
Du kan også prøve at afinstallere udvidelsen, genstarte Thunderbird og installere udvidelsen igen. (Du skal sikkert opsætte kalenderen igen).
Kontroller også, at du har tilladt cookies i Thunderbird.