Hej mohafo
Det er helt alm. mail, med helt alm. titel og til 1 modtager der ikke kan sendes, og heller ikke til mig selv. Ikke noget med mail-lister o.a.
Fejlmeldingen lyder:
"Der opstod en fejl under afsendelsen. Mailserveren svarede: 550 5.7.1 message considered spam, se forklaring her
http://tele.dk/23428. Kontrollér meddelelsen og prøv igen."
Så jo tydeligvis gammel tdc-fejlmeddelelse, og eftersom de har overtaget det tidligere tdc - må fejlen jo være noget de skal ind og fixe.
Jeg fik som sagt tidligere den besked fra deres egne teknikere, at problemet IKKE var thunderbird og at det var et generelt problem der angik sammenhængen mellem thunderbirdprogrammet og youseesystemet, som derfor skulle ordnes hos deres udviklere. (fik den besked efter flere x henvendelse til dem nogle dage i træk).
Men som sagt et problem on/off gennem flere måneder nu.
Ret absurd skrev de pludselig (da mailen havde virket en længere periode) at NU var udviklerne færdige med at løse problemet, og vupti dagen efter var problemet der så igen - kunne ikke sende.
Det var både i starten og ved efterfølgende henvendelse, standardsvaret hos kundeservice at "hvis webmail virker er det KUN et thunderbird problem, og vi servicerer ikke thunderbird" - og dernæst at man skal kontakte dem der laver thunderbirdprogrammet om det.
Det er jo ikke teknikere, så de har kun det svar, eller at man skal gennemgå hele opsætningen igen og igen - hvilket ikke ændrer en hujende hatfis........ så temmelig absurd at bruge tid på at kontakte dem jo efterhånden.
Jeg er kørt ret sur i det her problem - og skrev herinde for at tjekke om andre havde oplevet lignende og evt. fundet en farbar vej. Men måske er det simpelhen ikke det selskab man skal anvende hvis man ønsker at bruge thunderbird.
Ser jo unægteligt ud til at de kun ønsker kunder der anvender outlook, og /eller kunder som er helt vilde med at logge på deres webside i tide og utide.
Hmm....
vh
Lone