af Kim Ludvigsen » lør 10. nov 2018 09:30
Hej Dan
Du har ikke brug for support hos Yousee, du har os. Du skal blot ind i Thunderbird og rette din mailadresse og/eller dit brugernavn:
Klik på menuknappen (den med de tre streger).
Hold musemarkøren over Indstillinger på menuen, og klik så på Kontoindstillinger på undermenuen.
Fejlen kan være flere forskellige steder. Klik på kontonavnet i oversigten til venstre. Tjek, om mailadressen er korrekt uden det ekstra k i feltet Mailadresse.
Hvis det er korrekt, så klik på Serverindstillinger i oversigten til venstre, og tjek, om feltet Brugernavn indeholder din mailadresse, og om der i så fald er et k for meget der.
Er det heller ikke tilfældet, så klik på Udgående server nederst i oversigten. Øverst til højre får du så vist en oversigt over udgående servere, klik på den til TDC/Turbomail.
Nederst vises detaljer, tjek, om Brugernavnet her indeholder din mailadresse, og om der er et k for meget i adressen. Hvis der er et k for meget, så klik på knappen Rediger, og ret adressen.
Hej Dan
Du har ikke brug for support hos Yousee, du har os. Du skal blot ind i Thunderbird og rette din mailadresse og/eller dit brugernavn:
Klik på menuknappen (den med de tre streger).
Hold musemarkøren over Indstillinger på menuen, og klik så på Kontoindstillinger på undermenuen.
Fejlen kan være flere forskellige steder. Klik på kontonavnet i oversigten til venstre. Tjek, om mailadressen er korrekt uden det ekstra k i feltet Mailadresse.
Hvis det er korrekt, så klik på Serverindstillinger i oversigten til venstre, og tjek, om feltet Brugernavn indeholder din mailadresse, og om der i så fald er et k for meget der.
Er det heller ikke tilfældet, så klik på Udgående server nederst i oversigten. Øverst til højre får du så vist en oversigt over udgående servere, klik på den til TDC/Turbomail.
Nederst vises detaljer, tjek, om Brugernavnet her indeholder din mailadresse, og om der er et k for meget i adressen. Hvis der er et k for meget, så klik på knappen Rediger, og ret adressen.