Skriv et svar: MozillaDanmark generelt » forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og kode

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og kode

Re: forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og ko

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tirs 23. apr 2019 23:17

Hej Kirsten

Er det et problem, der lige er opstået med Thunderbird, eller er du først lige begyndt at bruge programmet?

Jeg har ikke selv mailkonto hos YouSee/TDC, men jeg tror TDC er skiftet til YouSee.
Kontroller evt. dine kontoindstillinger i Thunderbird med kontoindstillingerne for YouSee på denne side: https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... e-udbydere

forbindelsen til pop3 nulstillet, glemt brugernavn og kode

Indlæg af Gæst » tirs 23. apr 2019 20:37

Jeg kan ikke modtage mails, og vist heller ikke sende. Når jeg prøver, får jeg beskeden at forbindelsen til serveren pop3.mail.dk er nulstillet.
Når jeg forsøger mig frem, bliver jeg hele tiden bedt om brugernavn og kode, men dem jeg foreslår, bliver afvist.

Kan I hjælpe?
Kirsten.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/73.0.3683.103 Safari/537.36