Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Jeg kan ikke sende mails

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Jeg kan ikke sende mails

Re: Jeg kan ikke sende mails

Indlæg af Karl Erik » søn 25. nov 2018 17:34

I går aftes havde min mor kortvarigt problemer med at sende mail men senere på aftenen virkede det igen, jeg håber det samme er sket for dig.

Hvis du stadig har problemer kan du måske finde hjælp i Yousee's hjælpeforum i denne tråd:

https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/v ... ail-103182

Re: Jeg kan ikke sende mails

Indlæg af Kim Ludvigsen » fre 23. nov 2018 12:21

Hej Monica

Jeg har ikke hørt nogen om en ny platform, kan du fortælle nærmere om, hvad Yousee har fortalt dig i den forbindelse? Jeg er især nysgerrig efter at vide, om de har ændret på deres opsætning. Prøv at tjekke, om din opsætning svarer til den, vi beskriver her:
https://support.mozilla.org/da/kb/konto ... e#w_yousee

Det er kun indstillingerne for Udgående post, der er relevante.

Du kan også prøve at bruge Yousees værktøj til opsætning af mail:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/ops ... pport-tool

Jeg kan ikke sende mails

Indlæg af Monica Hassel » tors 22. nov 2018 17:02

Jeg kan nu modtage mails efter at Yousee blev lagt over påden nye platform.
Men jeg kan ikke få den til at sende mails

Monica Hassel

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.102 Safari/537.36