Firefox » Adressebaren forandrer størrelse

Velan

Adressebaren forandrer størrelse

Indlægaf Velan » ons 8. apr 2020 02:47

Efter jeres seneste opdatering bliver adressebaren større når jeg skifter fane. Jeg er IKKE synshæmmet og har ikke brug for en lup.
I forummet står der noget om "Nightly", hvilket jeg ikke aner hvad er og i øvrigt ikke gider at finde ud af hvad er.
Når i laver fucking irriterende og konstante forandringer så sørg for at man kan slå dem fra i INDSTILLINGER - ikke inde i jeres about:config- ting.
Tag nu at slappe af med hele tiden at ændre noget ingen eller meget få efterspørger. Måske skulle jeg bare droppe jer og vælge en mere enkel nrowser som Microsofts Edge, det kan jo være at børnesygommene er væk, mens I viser flere og flere tegn på ældresygdomme.
Version 75... Altså, I burde være på version 10 eller 12. I skal jo fucking ikke have en version på så få år. Hvem er det i prøver at imponere ved at lade som om der har været 75 versioner med vigtige ændringer?!

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:75.0) Gecko/20100101 Firefox/75.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Adressebaren forandrer størrelse

Indlægaf Jørgen Rasmussen » ons 8. apr 2020 10:06

Hej Velan

Det er ikke MozillaDanmark, der laver Firefox. MozillaDanmark er ansvarlig for den danske oversættelse af Firefox.

Det er muligt at indsende feedback til Mozilla: Klik på menuknappen i Firefox, klik på "Hjælp", og klik så på "Indsend feedback". Jeg tvivler på, at nogen hos Mozilla forstår dansk, så skriv på engelsk.

Det er muligt, at forhindre at adressefeltet bliver større, når det er i fokus. Men det er desværre kun muligt via siden about:config. Jeg kan ikke garantere, at muligheden vil vil være der i al evighed.

Sådan forhindrer man adressefeltet i at blive større:
Skriv about:config i adressefeltet, og tryk på Enter-tasten. Klik på "Accepter risikoen og fortsæt". Skriv browser.urlbar.update1 i søgefeltet på siden. Klik på knappen "Skift" til højre for indstillingen browser.urlbar.update1, så værdien skifter fra true til false. Luk fanebladet about:config og genstart Firefox.
Hilsen Jørgen

Jørgen L. Sørensen

Geografisk sted: Sønderborg

Re: Adressebaren forandrer størrelse

Indlægaf Jørgen L. Sørensen » tors 9. apr 2020 18:58

Jørgen Rasmussen skrev: Det er muligt, at forhindre at adressefeltet bliver større, når det er i fokus.

Tak - jeg foretrækker også at adressefeltet beholder samme størrelse uanset focus :-)
mvh
Jørgen Sørensen