Firefox » Firefox åbner vinduer i Dashboard på OSX11 El capitan

krabat

Firefox åbner vinduer i Dashboard på OSX11 El capitan

Indlægaf krabat » lør 2. maj 2020 13:27

Jeg var i stand til at gribe fat i 1 tab (i Dashboard) og flytte den til en desktop, men det var så dét. Nye vinduer åbner i desktop, men alle vinduer, der var åbne før, er åbne i Dashboard. Det burde ikke lade sig gøre. Men som man kan se af skærmskuddet, så er det.

Firefox version 75.0
MBP 2011 late
16GB RAM

Dertil skal sige, at maskinen nærmest går i stå, når der er 10 Firefox tabs åbne.

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_11_6) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.129 Safari/537.36

Årsagen til at henvendelsen sker gennem Chrome er, at Firefox åbnede hjælpesideadgang i Dashboard, og dét link kunne jeg så kopiere dérfra og sætte ind i Chrome...

Normal genstart af Firefox, hvor jeg får beskeden at ikke-private vinduer genåbnes næste gang Firefox startes, åbner alle vinduer og tabs i Dashboard...?

https://www.dropbox.com/s/uqupbmvd7gtnx ... 6.jpg?dl=0

genstart af maskinen gør heller ingen forskel, når Firefox startes - alle vinduer er stadig i Dashboard og eneste menulinjepunkt på i Desktop er "firefox".

https://www.dropbox.com/s/78nmpay6ncg2c ... 3.jpg?dl=0

I øvrigt kan Firefox ikke finde ud af at lukke normalt - SKAL tvangslukkes.
Vedhæftede filer
Screen Shot 2020-05-02 at 12.57.14.jpg
Firefox i Dashboard

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Firefox åbner vinduer i Dashboard på OSX11 El capitan

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 3. maj 2020 11:27

Jeg bruger ikke selv Mac, så min viden om Mac er yderst begrænset.

Kan du fjerne Firefox fra Dashboard på samme måde, som du fjerner andre Widgets?
Hilsen Jørgen

krabat

Re: Firefox åbner vinduer i Dashboard på OSX11 El capitan

Indlægaf krabat » søn 3. maj 2020 11:52

Nej, det er ikke muligt. Widget "ligger ovenpå Dashboard-siden" - Firfox ligger "neden under" widgets.

Jeg HAR oplevet at kunne kopiere et link fra en fane, og har også haft held til at trække en fane over på Desktop, men kan kun få fat i sider, der har har en scroll bar...!