Firefox » Mistet Avast Passwors i min browser Firefox.

boie

Mistet Avast Passwors i min browser Firefox.

Indlægaf boie » ons 5. aug 2020 16:47

I dag fik jeg problemer med at se billeder med firefox, læste at jeg skulle reset Firefox men efter jeg har reset firefox er mit betalte program Avast passwords forsvundet oppe i højre hjørne af browseren, hvem kan hjælpe mig med at finde det frem igen og knytte det til Firefox så når jeg skal logge ind på en ny webside kommer det frem og foreslår et kryptere passwords, så jeg har store problemer, ved ikke at kunne finde Avast passwords?

på forhånd tak Boie

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:79.0) Gecko/20100101 Firefox/79.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Mistet Avast Passwors i min browser Firefox.

Indlægaf Jørgen Rasmussen » ons 5. aug 2020 18:31

Hej Boie

Jeg bruger ikke selv Avast, så det følgende er et gæt:
Åbn brugerfalden i Avast. Klik på Privatliv -> Adgangskoder.
Se om det ikke er muligt at aktivere funktionen og installere udvidelsen ad den vej.

Ellers har Firefox indbygget en mulighed for at generere adgangskoder: Højreklik i det tekstfelt, hvor du vil lave en adgangskode og vælg "Brug genereret adgangskode".
Hilsen Jørgen

boie

Indlægaf boie » ons 5. aug 2020 20:07

Hej Jørgen via din vej, Privat-> adgangskoder har jeg ikke, jeg har Privat -> adgangskodebeskyttelse, der kan jeg se understøttede browser er beskyttet, thats all

At firefox har indbygget ved jeg godt men jeg har tilkøbt Avast Password og den passer mig fint og er glad for den og har flere muligheder for at kryptere passwordet som du vil,så det bragte mig ikke videre ellers tak for din hjælp.
Mvh. Boie

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 6. aug 2020 09:44

Måske kan du få adgang til at aktivere funktionen sådan:
Åbn brugerfalden i Avast. Klik på Privatliv. Hvis du klikker på ikonet med tandhjulet, kan du så klikke på "Browser Integration"?
Måske er det Privat -> Adgangskodebeskyttelse -> ikonet med tandhjulet.
Hilsen Jørgen